ISKANJE

IKEA in hipnotično dolgočasni YouTube oglasi

IKEA in hipnotično dolgočasni YouTube oglasi

Zagotovo se vsi strinjate, da ima dan premalo ur. Hiter tempo življenja in želja po konstantni animaciji sta pripeljala do točke kjer smo potrošniki ciljani z vseh strani in težko izločimo bistvena sporočila.

Uporaba »npre-roll« video oglaševanja, ki se na Youtubu pojavlja pred dostopom do želene vsebine, je še poglobila težnjo po pridobivanju pozornosti potencialnih potrošnikov. Oglase lahko sicer po petih sekundah preskočimo, je pa seveda v interesu podjetij, da ga gledalci pogledajo do konca. V želji po nepreskočljivem oglasu, skušajo že v prvih nekaj sekundah pritegniti gledalca, zajeti bistvo sporočila, uporabiti posebne kadre, vpadljive tekste in barve.

No, IKEA pa je izbrala drugačno pot, saj je v sklopu kampanje »Where Life Happens« ustvarila »pre-roll« video oglase, ki z neustavljivo brezpredmetno privlačnostjo pritegnejo pozornost, celoten oglas pa deluje manj kot oglas in bolj kot kratek film. Oglasi trajajo kar nekaj minut in prikazujejo trenutke vsakdanjega, »dolgočasnega« življenja posameznikov.

S pristopom »počasne televizijske vsebine« te tako pritegnejo, da skoraj pozabiš kaj si si želel ogledati. V omenjenih oglasih igralci dejansko želijo, da jih preskočimo in nas k temu tudi nagovarjajo. V sklopu so ustvarili tri oglasna sporočila, v prvem najstnik pomiva posodo, v drugem se družba kratkočasi s polaganjem rok, v tretjem oglasu pa se fant in punca poljubljata na kavču, a, ker dekle iritira naše voajeristično opazovanje zadeva ne napreduje, fant ostane sam in ob gledanjem televizije objema blazino.

Ustvarjalci kampanje iz oglaševalske agencije Åkestam Holst, so poročali, da je bil med ciljno publiko povprečen čas gledanja 3 minute, presenetljivo pa je dejstvo, da si je kar 39% ciljne skupine oglas ogledalo do konca.

Koliko časa pa boste »zdržali« vi?



Mogoče vam bo všeč tudi ...